Aryanic
صفحه اصلي > اخبار 

اخبار > مستندات مورد نیاز شرکت در فراخوان پذیرش مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی

 


  چاپ        ارسال به دوست

مستندات مورد نیاز شرکت در فراخوان پذیرش مدرس

مستندات مورد نیاز شرکت در فراخوان پذیرش مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی

دستورالعمل نحوه تشكيل پرونده تقاضاي اخذ مجوز تدريس


دریافت دستور العمل تشکیل پرونده

 

دریافت فرم شماره 2

دریافت چک لیست

مدارك و مستندات لازم براي تشكيل پرونده علمي:

توجه زمان واريز مبلغ و دريافت فيش، بعدا طي يك پيامك به اطلاع متقاضي خواهد رسيد و در زمان تشكيل پرونده، مورد نياز نيست.

اين فرم در پيوست موجود است كاربرگ شماره ٢ تكميل شده كه يك قطعه عكس روي آن الصاق شده است.

1 تصوير تمامي صفحات شناسنامه و پشت و روي كارت ملي

2 تصوير آخرين حكم كارگزيني در صورت شاغل بودن

3 تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت قانونی

4 تصوير گواهينامه موقت يا دانشنامه تمامي مقاطع تحصيلي دانشگاهي بهمراه ريز نمرات معتبر آنها

5 در صورت داشتن سابقه تدريس دانشگاهي، گواهي هاي تدريس

6 در صورت داشتن سابقه تدريس غير دانشگاهي، گواهي هاي تدريس

7 گواهينامه هاي شركت در كارگاه هاي آموزشي مرتبط

توجه لطفا فقط كارگاههاي تخصصي مرتبط با رشته تحصيلي خود را لحاظ نموده و از درج دورههاي آموزشي غير مرتبط خودداري نمائيد.

8  در صورت راه اندازي، فعال سازي يا تاسيس كسب و كار مرتبط با رشته تحصيلي، مستندات آن

9  در صورت داشتن سابقه كار مرتبط، گواهينامه هاي اشتغال به كار و يا ساير مستندات

توجه لطفا فقط سوابق اشتغال مرتبط با رشته تحصيلي خود را لحاظ نموده و از درج سوابق اشتغال غير مرتبط خودداري نمائيد.

10  در صورت داشتن ثبت اختراع در مجامع معتبر داخلي و يا بين المللي، مستندات آن

11  در صورت ارائه اثر هنري منحصر به فرد و يا دريافت درجه هنري، مستندات آن

12  در صورت عضويت در مجامع معتبر علمي داخلي يا خارجي مرتبط با حوزه تخصصي خود، مستندات آن

13  در صورت اخذ جايزه، تشويق نامه يا نشان افتخار علمي يا هنري مرتبط با حوزه تخصصي خود، مستندات آن

14  در صورت انتشار مقاله تخصصي در مجلات معتبر، تصوير نامه پذيرش و صفحه اول مقاله

15  در صورت ارائه مقاله تخصصي در همايشها و سمينارهاي معتبر علمي، تصوير نامه پذيرش و صفحه اول مقاله

16  در صورت تاليف يا ترجمه كتاب، تصوير جلد كتاب و صفحه شناسنامه آن

 

مستندات به ترتيب همگي درون يك پوشه یک رو شفاف قرار گيرند. همچنین رنگ پوشه ها به شرح ذیل می باشد.

شهرستان بویراحمد رنگ مشکی، شهرستان گچساران رنگ سبز و شهرستان کهگیلویه رنگ قرمز

 

1 لطفا از قرار دادن مستندات غيرمرتبط در درون پرونده، خودداري شود.

٢ رعايت ترتيب چينش مستندات مهم بوده و در صورت عدم رعايت آن، پرونده عودت داده خواهد شد.

٤ پرونده ي تشكيل شده را از نظر قراردادن تمامي مستندات لازم، رعايت ترتيب مستندات در پرونده و عدم وجود مستندات نامرتبط، بررسي نموده و سپس چك ليست مدارك را امضا نمائيد.

٥ چك ليست كامل شده را روي جلد سمت راست پوشه بچسبانيد.

6 متقاضیان محترم پس از تکمیل پروند از  تاریخ 20 بهمن ماه لغایت 25 بهمن ماه سال جاری پرونده خود را در واحد استان به واحد امور مدرسان تحویل نمایید.

تبصره: متقاضیان شهرستان ها در صورت تمایل می توانند پرونده فیزیکی تکمیل شده را تحویل به مرکز آموزش علمی کاربردی تابعه شهرستان خود نمایند.

 

دریافت فرم شماره 2

دریافت چک لیست

دریافت دستور العمل تشکیل پرونده

 

 

 

بازگشت فراخوان پذیرش مدرس


١٢:٣٠ - دوشنبه ١١ بهمن ١٣٩٥    /    عدد : ٢٥٧٥١    /    تعداد نمایش : ١٩٤١